Zde najdete odpovědi na časté otázky

Nákup na webu

Kde najdu barevné varianty?

Jednotlivé produkty se liší možnostmi barevného provedení (kovy, plasty, látky, dřevodekory atd). Tyto možnosti uvádíme u každého produktu v konfigurátoru (např. židle, stoly) nebo v technické specifikaci (např. nábytek).

Zejména sezení má stovky barevných variant látek a kůží k čalounění, které nelze kompletně uvést na webu. V konfigurátorech uvádíme jejich výběr. Pokud nenaleznete to, co hledáte, rádi Vám ukážeme další možnosti v naše Studiu.

Mohu si koupit samotné příslušenství?

K některým produktům lze dodatečně koupit např. opěrku hlavy, opěrný kruh pod nohy, područky, vyšší píst, kolečka, kabelový management apod. Doplňkové příslušenství prodáváme pouze k produktům, které jsou u nás zakoupené.

Můžu si zboží vyzkoušet?

Většinu sortimentu, který nabízíme, si můžete vyzkoušet u nás ve Studiu. Zavolejte nám nebo si vyberte produkty k testování v našem e-shopu.

U každého produktu najdete vedle tlačítka „do košíku“ tlačítko „vyzkoušet“ se symbolem srdíčka. Ve speciálním testovacím košíku si tak vytvoříte seznam produktů, které chcete vyzkoušet. Po jeho odeslání Vás budeme kontaktovat a potvrdíme termín Vaší návštěvy a aktuální dostupnost produktů k vyzkoušení.

Pokud tlačítko „vyzkoušet“ u produktu nenaleznete, nelze jej v našem Studiu aktuálně vidět.

Co když mám speciální požadavky?

Konfigurovatelnost všech našich produktů je velmi široká a nelze ji kompletně obsáhnout na webových stránkách. Pokud máte speciální požadavek, kontaktujte nás a společně najdeme možná řešení.

Co to jsou certifikáty kvality, která najdu u jednotlivých produktů?

Zejména u židlí se v části technických údajů setkáte s certifikáty a oceněními, které produkt vlastní. Tyto mezinárodní dokumenty jsou udělovány produktům, které po dlouhém a extrémně náročném testování splňují vysoké požadavky na odolnost, bezpečnost, ergonomii a péči o životní prostředí.

Mezi nejvýznamnější certifikáty patří:

  • TÜV SÜD GS

Německá uznávaná značka (Geprüfte Sicherheit - bezpečnost ověřena), která potvrzuje bezpečnost a kvalitu výrobků a dokládá shodu výrobku s německými a evropskými bezpečnostními normami.

  • TÜV SÜD "Ergonomie geprüft"

Německá uznávaná značka udělovaná ergonomicky ověřeným produktům. Certifikované židle jsou dle evropských norem bezpečné, snadno ovladatelné a pohodlné.

  • Nordic Ecolabel

Severská ekoznačka udržitelnosti výrobků ze severských zemí. Certifikační proces vyhodnocuje udržitelnost řešení v závislosti na jeho životním cyklu, recyklovatelnosti a celkovém přispění k environmentálním a ekonomickým změnám, které stimulují zelené inovace.

  • Certifikát Blue Angel

Německá ekoznačka, kterou získávají produkty šetrné k životnímu prostředí a splňující zdravotní a bezpečnostní standardy.

  • Greenguard

Produkty, které obdrželi tento mezinárodní certifikát splňují nejpřísnější normy pro chemické emise na světě a tím pomáhají snižovat znečištění ovzduší chemikáliemi v interiéru.

  • Möbelfakta

Švédský certifikát pro produkty, které splňují vysoké kvalitativní požadavky, jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobeny v souladu s etickými směrnicemi.

Na vyžádání Vám tyto certifikáty ke konkrétním produktům poskytneme.

Návštěva Studia/showroomu

Musím se nejprve objednat, nebo můžu přijít kdykoli?

Podstatou našich služeb je velmi individuální přístup ke každému zákazníkovi. Společně probereme Vaše potřeby a možnosti, ukážeme Vám možné koncepty práce u počítače a navrhneme pro Vás nejvhodnější konfiguraci. Ať už vybíráte zařízení pro sebe nebo celý tým kolegů, strávíme spolu nějaký čas. Proto si prosím domluvte svou schůzku předem.

Můžu si zboží zapůjčit pro vyzkoušení?

Ano. Pokud budete chtít vybranou židli otestovat v reálných pracovních podmínkách u Vás doma nebo v kanceláři, rádi Vám ji na pár dní zapůjčíme. Společně s židlí si domů můžete zapůjčit i vzorníky potahů a vybrat ten pravý materiál do Vašeho interiéru.

Možnost zapůjčení se týká pouze kancelářských židlí, nikoli ostatních produktů.

Co ve Studiu / showroomu najdu?

V našem Studiu na Vyšehradě si můžete vyzkoušet pracovní židle z naší nabídky, stoly, lampy, stojany apod. V případě zájmu o konferenční sezení a pohovky Vás pozveme do dalšího showroomu na Praze 4.

Dá se u vás zaparkovat?

Ano, v ulici před domem nebo na parkovišti Jedličkův ústav je možné pohodlně zaparkovat.

Můžu u vás platit kartou?

Ano, v našem Studiu přijímáme platební karty Visa, Visa Electron, MasterCard apod.

Záruka a reklamace

Jaká je záruční doba na zboží?

Zákonná záruční lhůta je obecně 24 měsíců. Na většinu našich produktů poskytujeme prodlouženou záruku 5, 6 nebo 10 let. Délku záruky vždy viditelně uvádíme u konkrétního produktu a je stejná, ať už jste fyzická osoba nebo nakupujete na firmu.

Co když přišlo zboží poškozené?

Pokud je obal zásilky zjevně poškozen, nepřebírejte zboží od dopravce. Sepište s dopravcem na místě reklamaci, zásilku si vyfoťte a informujte nás. Situaci budeme řešit a zůstaneme spolu v kontaktu.

V případě, že je obal neporušený a zboží uvnitř je přesto poškozené, kontaktujte nás. Budeme řešit reklamací.

Chci zboží reklamovat. Jak to mám udělat?

Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky. Probereme spolu podrobně závadu a dle jejího charakteru domluvíme další postup.

Zboží vypadá jinak, než na obrázku. Co mám dělat?

Při objednávání produktů berte prosím v úvahu, že elektronické vzorníky látek, kovů a ostatních materiálů se mohou při zobrazení na různých monitorech lišit od barev skutečných. Pokud máte pochybnosti a nemůžete si produkt a vzorníky osobně prohlédnout v našem Studiu, rádi Vám vzorníky zašleme nebo Váš výběr telefonicky zkonzultujeme.

Při reklamaci bohužel nebudeme brát na rozpor mezi skutečným a elektronickým zobrazením ohled.

Doprava a platba

Jakým způsobem mi zboží zakoupené na webu dodáte?

Zboží Vám doručíme způsobem, který si v objednávce zvolíte.

Můžeme jej dodat:

  • Naší vlastní dopravou do 20 km od Prahy (Studio PLOC Comfort)
  • Zásilkovou službou DPD apod.
  • Osobním odběrem v našem Studiu
  • Jiné dle domluvy

Dodání je bezplatné.

Co je Studio PLOC Comfort?

Studio PLOC Comfort je naše vlastní přepravní služba.

Tuto službu lze využít v případě objednávky nad 10 000 Kč vč. DPH pokud není místo doručení vzdáleno více než 20 km od našeho sídla – pokud se nedohodneme jinak.

Ergonomickou židli Vám touto dopravou pohodlně dodáme smontovanou a ještě jednou Vás seznámíme s jejími ergonomickými funkcemi.

Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, po domluvě si zboží můžete vyzvednout i osobně v našem Studiu. Zboží tu pro Vás máme připravené 7 dní, pokud se nedohodneme jinak.

Jaké jsou možnosti platby?

Způsob platby se liší dle typu a charakteru zboží (např. zakázková/nezakázková výroba) a vybíráte ji z nabízených možností v objednávce.

Obecně můžete platit:

  • Hotově
  • Platební kartou (Visa, Visa Electron, MasterCard apod.)
  • Online platbou GoPay
  • Bankovním převodem
  • Zálohovou fakturou

Všeobecné dotazy

Potřebuji vybavit nábytkem celou firmu. Umíte to?

Ano umíme. Ať už jste drobný podnikatel, doktor nebo velká firma, připravíme Vám originální řešení na míru včetně 3D vizualizace a kompletní realizace.

Nenašli jste, co jste hledali? Zavolejte nebo napište, ozveme se Vám obratem zpět.

Kontaktujte nás